Офіційний сайт Пологівської міської ради

Пошук

Розділи

Електронні сервіси

Система обліку

ПОЛОЖЕННЯ про систему обліку публічної інформації, яка знаходиться у розпорядженні Пологівської міської ради

ПОЛОЖЕННЯ
про систему обліку публічної інформації,
яка знаходиться у розпорядженні Пологівської міської ради

    1. Це положення встановлює загальні вимоги щодо забезпечення збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що знаходяться у розпорядженні Пологівської міської ради.

    2. Система обліку публічної інформації (далі - система обліку) - це електронна база даних, що містить інформацію про документи, які знаходяться у розпорядженні Пологівської міської ради (далі - документи).

    3. Начальник загального відділу з питань організаційної роботи та звернень громадян забезпечує створення системи обліку, її функціонування та ведення в межах своїх повноважень:
    реєстрацію документів;
    стабільну роботу системи обліку;
    оприлюднення на стенді інформації про можливість доступу запитувачів до комп’ютера, в якому є доступ до системи обліку;
    здійснення оновлення програмного забезпечення системи обліку;
    можливість пошуку, перегляду, отримання електронних копій шляхом копіювання інформації з системи обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку;
    здійснення інших функцій відповідно до законодавства.

    4. Реєстрація документів здійснюється шляхом внесення в облікову картку (додається) таких відомостей про документи в електронному вигляді:
    номер облікової картки;
    назва документа;
    номер документа;
    дата створення документа;
    дата надходження документа
    джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);
    передбачена законом підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;
    строк обмеження доступу до інформації (у разі, якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом);
галузь;
    ключові слова;
    тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіо записи тощо);
    вид документа (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи, проекти рішень, доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);
    форма зберігання документа;
    місце зберігання документа.
    У разі потреби може зазначатися додаткова інформація.

    5. Система обліку ведеться державною мовою.

    6. Внесення змін до системи обліку у разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше, здійснюється шляхом створення додаткової до існуючої облікової картки, із зазначенням у системі обліку факту внесення змін, змісту змін та дати.

    7. Внесення до системи обліку відомостей про документи здійснюється з урахуванням частини 7 статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

    8. Захист інформації в системі обліку здійснюється шляхом створення комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю.

ФОРМА електронної облікової картки (реєстр) документів, які містять публічну інформацію

П'ятниця, 11 Березня 2016 13:55 | Переглядів: 694

Виджет
закрыть

Розмір шрифту: [великий] [маленький]

Схема кольорів: [біла] [синя] [зелена] [чорна]

Зображення: [чорно білі] [кольорові]

[+ Застосувати]   [- Скинути налаштування]