Офіційний сайт Пологівської міської ради

Пошук

Розділи

Електронні сервіси

Інформація про роботу зі зверненням громадян

ІНФОРМАЦІЯ про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у IV кварталі 2020 року

УКРАЇНА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 Р І Ш Е Н Н Я

від 28 січня 2021 р.

м.Пологи

№ 4

Про забезпечення вимог законодавства

щодо розгляду звернень громадян

у ІV кварталі 2020 року

 

Розглянувши інформацію провідного спеціаліста   загального відділу  виконавчого комітету Пологівської міської ради Ірини ОМЕЛЬЧУК про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у ІV кварталі 2020 року, керуючись статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», Інструкцією з діловодства у Пологівській міській раді, виконавчий комітет Пологівської міської ради

в и рі ш и в:

1. Інформацію про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у ІV кварталі 2020 року взяти до відома (додається).

2. Провідному спеціалісту загального відділу Ірині ОМЕЛЬЧУК постійно здійснювати контроль за забезпеченням вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян працівниками Пологівської міської ради.

3. Загальному відділу оприлюднити дане  рішення на офіційному сайті Пологівської міської ради.

4. Направити це рішення до загального відділу виконавчого комітету Пологівської міської ради.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючу справами (секретаря)  виконавчого комітету Пологівської міської ради Оксану КОВАЛЕВСЬКУ.

Міський голова                                                            Юрій КОНОВАЛЕНКО

 

         Додаток

         до рішення

         виконавчого комітету

         Пологівської міської ради

         від 28 січня  2021 № 4

 ІНФОРМАЦІЯ

про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду

звернень громадян у ІV кварталі 2020 року

 На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та інших вимог чинного законодавства, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчим комітетом Пологівської міської ради проводиться певна робота, спрямована на підвищення ефективності об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян та на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення.

Розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.12.2011 № 166.

Відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.1997 № 348, письмові заяви, звернення та скарги громадян реєструються в електронному вигляді.

При реєстрації звернень громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858, згідно якого простежується характеристика звернень: за формою надходження, за ознакою надходження, за видами, за статтю авторів, за суб’єктом, за типом, за категоріями авторів звернень, за соціальним станом авторів звернень, за результатами розгляду тощо.

За ІV квартал 2020 року до Пологівської міської ради звернулось 1757мешканців громади, з них:

- до відділу ЦНАП  надійшло 1141 усних та письмових звернень;

- з письмовими заявами, скаргами, пропозиціями  до міської ради звернулись 468 громадян (з них 73  через Урядову гарячу лінію);

- на особистий прийом, пряму телефонну лінію до міського голови, заступників міського голови, секретаря ради, керуючої справами  звернулось 134 особи; 

- електронних звернень – 12 та 2 електронні петиції.

На   6 засіданнях виконавчого комітету було розглянуто 25 звернень громадян щодо квартирного обліку, підключення до водопровідної мережі  та інші, за результатом розгляду яких прийнято позитивні рішення.

 На 5 засіданнях сесії міської ради розглянуто 17 звернень громадян щодо земельних питань,  по яких прийняті рішення.

Протягом ІV кварталу 2020 року  відділом «ЦНАП»  на усні звернення та письмові заяви громадян видано  1141  довідку.  

Відділом земельних відносин та агропромислового розвитку виконавчого комітету міської ради надано 73 довідки  про ведення особистого підсобного господарства.

Розпорядженням міського голови від 28.12.2019 № 186 затверджено графік особистого прийому громадян у Пологівській міській раді та виїзних прийомів на 2020 рік, який опубліковано в газеті «Пологівські вісті», розміщено на інформаційному стенді у приміщенні міської ради та на офіційному вебсайті міської ради. За ІV квартал 2020 року на особистий прийом до міського голови звернулись 73  мешканці громади. Усім громадянам, що звернулися, надано допомогу у вирішенні проблемних питань. На запити, які потребували додаткового розгляду, міським головою надавались доручення відповідальним виконавцям.

Згідно з розпорядженням міського голови від 28.12.2019 № 187, щомісяця, кожного третього понеділка місяця з 8.00 до 09.00 години міським головою проводяться «прямі телефонні лінії». Зазначене розпорядження було опубліковано в засобах масової інформації та розміщено на офіційному веб сайті Пологівської міської ради. Оголошення про проведення чергової прямої телефонної лінії публікується в газеті «Пологівські вісті», розміщується на сайтах міської ради та місцевих ЗМІ.

У ІV кварталі 2020 року міським головою, відповідно до графіку, проведено 3 «прямі телефонні лінії », на які звернулись 14мешканців громади. На порушені питання громадянам надано роз’яснення, консультації, допомогу. На звернення, які потребували додаткового розгляду, надавались доручення відповідним виконавцям та здійснювався їх контроль.

Аналізуючи звернення мешканців громади, слід зазначити найчастіше порушувані питання: соціальні (надання матеріальної допомоги), земельні відносини,    житлово-комунального господарства (ремонт багатоповерхівок, ремонт міських доріг, освітлення вулиць), житлові (забезпечення житлом, користування житловими приміщеннями), порушення правил благоустрою, працевлаштування тощо.

З метою ефективного вирішення найбільш проблемних питань при виконавчому комітеті створено ряд комісій по зверненнях громадян за участю депутатів та представників громадськості, а саме:

-         по наданню одноразової матеріальної допомоги (на чотирьох засіданнях комісії було розглянуто 193 заяви  та надано допомогу 190 громадянам, які опинилися у складних життєвих обставинах, в тому числі 5 учасникам АТО);

-         по житловим питанням (на 3 засіданнях комісії розглянуто 5 питань щодо прийняття на квартирний облік, надання гуртожитку, про включення до списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов).

З метою інформування населення на інформаційному стенді виконавчого комітету розміщено законодавчі акти, зразки оформлення звернень, відомості про посадових осіб, що ведуть прийом громадян та інше. Інформація в разі змін оновлюється та доповнюється.

Доступ до публічної інформації, що знаходиться у володінні Пологівської міської ради, здійснюється згідно Порядку опрацювання та розгляду запитів про надання публічної інформації в Пологівській міській раді, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.02.2016 № 40. З метою недопущення порушень права кожного громадянина на доступ до публічної інформації, відповідальні особи здійснюють контроль за дотриманням розгляду запитів та підготовкою проектів відповідей відділами міської ради. За ІV квартал 2020 року до Пологівської міської ради надійшло 3запити про надання публічної інформації. Запитувана інформація надана запитувачам у встановлений законодавством 5 –денний термін. 

Загальним відділом  проводиться системна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, а саме:

-         щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян;

-         робота із зверненнями громадян організовується за принципом доступності та відкритості.

Працівниками міської ради та комісіями порушені у зверненнях громадян питання вивчаються у повному обсязі, усі звернення розглядаються у встановлені терміни, своєчасно надаються обґрунтовані відповіді, а на засіданнях виконавчого комітету та сесіях міської ради приймаються рішення.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету, а стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на особистому контролі у міського голови.

 

Керуюча справами

виконавчого комітету                                       Оксана КОВАЛЕВСЬКА

 

 

 

Четвер, 04 Лютого 2021 11:23 | Переглядів: 39

Виджет
закрыть

Розмір шрифту: [великий] [маленький]

Схема кольорів: [біла] [синя] [зелена] [чорна]

Зображення: [чорно білі] [кольорові]

[+ Застосувати]   [- Скинути налаштування]