Офіційний сайт Пологівської міської ради

Пошук

Розділи

Електронні сервіси

Інформація про роботу зі зверненням громадян

ІНФОРМАЦІЯ про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у III кварталі 2020 року

УКРАЇНА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 15  жовтня 2020 р.

м.Пологи

№ 408

Про забезпечення вимог законодавства

щодо розгляду звернень громадян

у ІІІ кварталі 2020 року

 

Розглянувши інформацію провідного спеціаліста (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян)  загального відділу  Пологівської міської ради І.ОМЕЛЬЧУК про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у ІІІ кварталі 2020 року, керуючись статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», Інструкцією з діловодства у Пологівській міській раді, виконавчий комітет Пологівської міської ради

 в и р і ш и в:

 1. Інформацію про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у IІІ кварталі 2020 року взяти до відома (додається).

 2. Провідному спеціалісту (по роботі зі службовою кореспонденцією та зверненнями громадян) загального відділу І.ОМЕЛЬЧУК постійно здійснювати контроль за забезпеченням вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян працівниками Пологівської міської ради.

 3. Загальному відділу оприлюднити дане  рішення на офіційному вебсайті Пологівської міської ради.

 4. Направити це рішення до загального відділу Пологівської міської ради.

 5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючу справами (секретаря)  виконавчого комітету Пологівської міської ради О.КОВАЛЕВСЬКУ.

Міський голова                                                           Ю. КОНОВАЛЕНКО

 

 

          Додаток

         до рішення

         виконавчого комітету

         Пологівської міської ради

         від 15  жовтня  2020 р. № 408

 ІНФОРМАЦІЯ

про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду

звернень громадян у IІІ кварталі 2020 року

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та інших вимог чинного законодавства, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчим комітетом Пологівської міської ради проводиться певна робота, спрямована на підвищення ефективності об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян та на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення.

Розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.12.2011 № 166.

Відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.1997 № 348, письмові заяви, звернення та скарги громадян реєструються в електронному вигляді.

При реєстрації звернень громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858, згідно якого простежується характеристика звернень: за формою надходження, за ознакою надходження, за видами, за статтю авторів, за суб’єктом, за типом, за категоріями авторів звернень, за соціальним станом авторів звернень, за результатами розгляду тощо.

За IІІ квартал 2020 року до Пологівської міської ради звернулось 5510мешканців громади, з них:

- до відділу ЦНАП  надійшло 5186 усних та письмових звернень;

- з письмовими заявами, скаргами, зверненнями на Урядову гарячу лінію  до міської ради звернулись 106 громадян (з них 22  через Урядову гарячу лінію);

- на особистий прийом, пряму телефонну лінію до міського голови, заступників міського голови, секретаря ради, керуючої справами  звернулось 208 осіб; 

- електронних звернень – 10, у т.ч. 8 – на сайті «Розумне місто» у розділі «Дефекти ЖКГ».

На   6 засіданнях виконавчого комітету було розглянуто 30 звернень громадян щодо квартирного обліку, підключення до водопровідної мережі  та інші, за результатом розгляду яких прийнято позитивні рішення.

 На 3 засіданнях сесії міської ради розглянуто 100 звернень громадян щодо земельних питань по яких прийняті позитивні рішення ( на одне звернення надано відмову)

Протягом ІІІ кварталу 2020 року  відділом «ЦНАП» Пологівської міської ради на усні звернення та письмові заяви громадян видано  2194 довідки.  

 Відділом земельних відносин та агропромислового розвитку міської ради надано 79 довідок  про ведення особистого підсобного господарства.

Розпорядженням міського голови від 28.12.2019 № 186 затверджено графік особистого прийому громадян у Пологівській міській раді та виїзних прийомів на 2020 рік, який розміщено на інформаційному стенді у приміщенні міської ради та на офіційному вебсайті міської ради. За ІІІ квартал 2020 року на особистий прийом до міського голови звернувся 128  мешканців громади. Усім громадянам, що звернулися, надано допомогу у вирішенні нагальних проблем. На питання, які потребували додаткового розгляду, міським головою надавались доручення відповідальним виконавцям.

Згідно з розпорядженням міського голови від 28.12.2019 № 187, щомісяця, кожного третього понеділка місяця з 8.00 до 09.00 години міським головою проводяться «прямі телефонні лінії». Зазначене розпорядження було опубліковано в засобах масової інформації та розміщено на офіційному  вебсайті Пологівської міської ради. Оголошення про проведення чергової прямої телефонної лінії публікується в газеті «Пологівські вісті», розміщується на вебсайті міської ради та місцевих ЗМІ.

За ІІІ квартал 2020 року міським головою, відповідно до графіку, проведено 2 «прямі телефонні лінії », на які звернулись 7мешканців громади. На порушені питання громадянам надано роз’яснення, консультації, допомогу. На звернення, які потребували додаткового розгляду, надавались доручення відповідним виконавцям та здійснювався контроль за їх виконанням.

Аналізуючи звернення мешканців громади, слід зазначити найчастіше порушувані питання: соціальні (надання матеріальної допомоги), земельні відносини,  забезпечення дровами,  житлово-комунального господарства (ремонт багатоповерхівок, ремонт міських доріг, освітлення вулиць), житлові (забезпечення житлом, користування житловими приміщеннями), порушення правил благоустрою, працевлаштування тощо.

З метою ефективного вирішення найбільш проблемних питань при виконавчому комітеті створено ряд комісій по зверненнях громадян за участю депутатів та представників громадськості, а саме:

-         по наданню одноразової матеріальної допомоги (на 5-ти засіданнях комісії було розглянуто 176 заяв  та надано допомогу 175 громадянам, які опинилися у складних життєвих обставинах, в тому числі 7 учасникам АТО);

-         по житловим питанням (на 3 засіданнях комісії розглянуто 8 питань щодо прийняття на квартирний облік та про включення до списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов).

З метою інформування населення на інформаційному стенді виконавчого комітету розміщено законодавчі акти, зразки оформлення звернень, відомості про посадових осіб, що ведуть прийом громадян та інше. Інформація в разі змін оновлюється та доповнюється.

Доступ до публічної інформації, що знаходиться у володінні Пологівської міської ради, здійснюється згідно Порядку опрацювання та розгляду запитів про надання публічної інформації в Пологівській міській раді, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.02.2016 № 40. З метою недопущення порушень права кожного громадянина на доступ до публічної інформації, відповідальні особи здійснюють контроль за дотриманням терміну розгляду запитів та підготовкою проєктів відповідей. За IІІ квартал 2020 року до Пологівської міської ради надійшло 6запитів про надання публічної інформації. Запитувана інформація надана запитувачам у встановлений законодавством 5 –денний термін. 

Загальним відділом  проводиться системна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, а саме:

-         щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян;

-         робота із зверненнями громадян організовується за принципом доступності та відкритості.

Працівниками міської ради та комісіями порушені у зверненнях громадян питання вивчаються у повному обсязі, усі звернення розглядаються у встановлені терміни, своєчасно надаються обґрунтовані відповіді, а на засіданнях виконавчого комітету та сесіях міської ради приймаються рішення.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету, а стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на особистому контролі у міського голови.

Керуюча справами виконкому                                  О.КОВАЛЕВСЬКА

 

 

 

Середа, 02 Грудня 2020 15:02 | Переглядів: 49

Виджет
закрыть

Розмір шрифту: [великий] [маленький]

Схема кольорів: [біла] [синя] [зелена] [чорна]

Зображення: [чорно білі] [кольорові]

[+ Застосувати]   [- Скинути налаштування]