Офіційний сайт Пологівської міської ради

Пошук

Розділи

Електронні сервіси

Інформація про роботу зі зверненням громадян

ІНФОРМАЦІЯ про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у II кварталі 2020 року

ІНФОРМАЦІЯ
про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду
звернень громадян у IІ кварталі 2020 року

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та інших вимог чинного законодавства, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчим комітетом Пологівської міської ради проводиться певна робота, спрямована на підвищення ефективності об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян та на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення.

Розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.12.2011 № 166.

Відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.1997 № 348, письмові заяви, звернення та скарги громадян реєструються в електронному вигляді.

При реєстрації звернень громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858, згідно якого простежується характеристика звернень: за формою надходження, за ознакою надходження, за видами, за статтю авторів, за суб’єктом, за типом, за категоріями авторів звернень, за соціальним станом авторів звернень, за результатами розгляду тощо.

За IІ квартал 2020 року до Пологівської міської ради звернулось 2093 мешканців громади, з них:
- до відділу ЦНАП – 1935 громадян;
- з письмовими заявами та скаргами до міської ради звернулись 54 мешканці громади;
- на Урядову гарячу лінію – 15 осіб;
- на особистий прийом до міського голови, заступників міського голови, секретаря ради, керуючої справами звернулось 76 осіб;
- електронних звернень – 13, у т.ч. 7 – на сайті «Розумне місто» у розділі «Дефекти ЖКГ» та 6 електронних звернень громадян.

На 4 засіданнях виконавчого комітету було розглянуто звернення 129 громадян щодо квартирного обліку, підключення до водопровідної мережі та інші, за результатом розгляду яких прийнято позитивні рішення.

На 3 засіданнях сесії міської ради розглянуто 84 звернення громадян щодо земельних питань по яких прийняті рішення.

Протягом ІІ кварталу 2020 року відділом «ЦНАП» Пологівської міської ради на усні звернення та письмові заяви громадян видано 1935 довідок.

Відділом земельних відносин та агропромислового розвитку міської ради надано 64 довідки про ведення особистого підсобного господарства.

Розпорядженням міського голови від 28.12.2019 № 186 затверджено графік особистого прийому громадян у Пологівській міській раді та виїзних прийомів на 2020 рік, який опубліковано в газеті «Пологівські вісті», розміщено на інформаційному стенді у приміщенні міської ради та на офіційному вебсайті міської ради. За ІІ квартал 2020 року на особистий прийом до міського голови звернувся 31 мешканець громади. Усім громадянам, що звернулися, надано допомогу у вирішенні нагальних проблем.

На питання, які потребували додаткового розгляду, міським головою надавалися доручення відповідальним виконавцям.

Згідно з розпорядженням міського голови від 28.12.2019 № 187, щомісяця, кожного третього понеділка місяця з 8.00 до 09.00 години міським головою проводяться «прямі телефонні лінії». Зазначене розпорядження було опубліковано в засобах масової інформації та розміщено на офіційному веб сайті Пологівської міської ради. Оголошення про проведення чергової прямої телефонної лінії публікується в газеті «Пологівські вісті», розміщується на сайтах міської ради та місцевих ЗМІ.

За ІІ квартал 2020 року міським головою, відповідно до графіку, проведено 2 «прямі телефонні лінії », на які звернулись 11 мешканців громади. На порушені питання громадянам надано роз’яснення, консультації, допомогу. На звернення, які потребували додаткового розгляду, надавались доручення відповідним виконавцям та здійснювався їх контроль.

Аналізуючи звернення мешканців громади, слід зазначити найчастіше порушувані питання: соціальні (надання матеріальної допомоги), земельні відносини, житлово-комунального господарства (ремонт багатоповерхівок, ремонт міських доріг, освітлення вулиць), житлові (забезпечення житлом, користування житловими приміщеннями), порушення правил благоустрою, працевлаштування тощо.

З метою ефективного вирішення найбільш проблемних питань при виконавчому комітеті створено ряд комісій по зверненнях громадян за участю депутатів та представників громадськості, а саме:
- по наданню одноразової матеріальної допомоги (на 5-ти засіданнях комісії було розглянуто 156 заяв та надано допомогу 152 громадянам, які опинилися у складних життєвих обставинах, в тому числі 4 учасникам АТО);
- по житловим питанням (на 3 засіданнях комісії розглянуто 4 питання щодо прийняття на квартирний облік та про включення до списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов та 1 питання щодо надання службового житла ).

З метою інформування населення на інформаційному стенді виконавчого комітету розміщено законодавчі акти, зразки оформлення звернень, відомості про посадових осіб, що ведуть прийом громадян та інше. Інформація в разі змін оновлюється та доповнюється.

Доступ до публічної інформації, що знаходиться у володінні Пологівської міської ради, здійснюється згідно Порядку опрацювання та розгляду запитів про надання публічної інформації в Пологівській міській раді, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.02.2016 № 40. З метою недопущення порушень права кожного громадянина на доступ до публічної інформації, відповідальні особи здійснюють контроль за дотриманням розгляду запитів та підготовкою проектів відповідей відділами міської ради. За IІ квартал 2020 року до Пологівської міської ради надійшло 4 запити про надання публічної інформації.

Запитувана інформація надана запитувачам у встановлений законодавством 5 –денний термін.

Загальним відділом проводиться системна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, а саме:
- щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян;
- робота із зверненнями громадян організовується за принципом доступності та відкритості.

Працівниками міської ради та комісіями порушені у зверненнях громадян питання вивчаються у повному обсязі, усі звернення розглядаються у встановлені терміни, своєчасно надаються обґрунтовані відповіді, а на засіданнях виконавчого комітету та сесіях міської ради приймаються рішення.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету, а стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на особистому контролі у міського голови.

Начальник загального відділу Л.ШЕВЧЕНКО

Провідний спеціаліст загального відділу І.ОМЕЛЬЧУК

Понеділок, 03 Серпня 2020 16:25 | Переглядів: 113

Виджет
закрыть

Розмір шрифту: [великий] [маленький]

Схема кольорів: [біла] [синя] [зелена] [чорна]

Зображення: [чорно білі] [кольорові]

[+ Застосувати]   [- Скинути налаштування]