Офіційний сайт Пологівської міської ради

Пошук

Розділи

Електронні сервіси

Інформація про роботу зі зверненням громадян

ІНФОРМАЦІЯ про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у І кварталі 2016 року

ІНФОРМАЦІЯ
про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду
звернень громадян у І кварталі 2016 року

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та інших вимог чинного законодавства, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчим комітетом Пологівської міської ради проводиться певна робота, спрямована на підвищення ефективності об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян та на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення.
Розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.12.2011 №166.
Відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.1997 №348, письмові заяви, звернення та скарги громадян реєструються в електронному вигляді.
При реєстрації звернень громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858, згідно якого простежується характеристика звернень: за формою надходження, за ознакою надходження, за видами, за статтю авторів, за суб’єктом, за типом, за категоріями авторів звернень, за соціальним станом авторів звернень, за результатами розгляду тощо.
У І кварталі 2016 року до виконавчого комітету Пологівської міської ради всього звернулося 372 особи: на особистому прийомі до міського голови – 85, письмових звернень – 287, в тому числі 15 – колективних.
Із загальної кількості звернень 93% питань вирішено позитивно, у вирішенні 1 питання відмовлено, 7% - надано роз’яснення.
Розпорядженням міського голови від 25.12.2015 №157 затверджено графік особистого прийому громадян у Пологівській міській раді та виїзних прийомів на 2016 рік. Графік опубліковано в газеті «Пологівські вісті», розміщено на інформаційному стенді у приміщенні міської ради та на офіційному сайті Пологівської міської ради.
Проведення прямої телефонної лінії міським головою здійснюється відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням міського голови від 25.12.2015 №158, яке було опубліковано в засобах масової інформації та розміщено на офіційному сайті Пологівської міської ради. Оголошення про проведення чергової прямої телефонної лінії публікується в газеті «Пологівські вісті» та на офіційному сайті Пологівської міської ради.
Мешканцям міста, які звернулися на особистому прийомі до міського голови, надано допомогу у вирішенні нагальних проблем. На питання, які потребують додаткового розгляду, міським головою надаються доручення відповідальним виконавцям. За результатами розгляду усного звернення виконавці інформують голову про наслідки вирішення доручення на спеціальному бланку.
Звернення громадян на особистому прийомі фіксуються у відповідному журналі, який ведеться відповідно до номенклатури справ.
Аналізуючи звернення мешканців міста, слід зазначити найчастіше порушувані питання: соціальні (надання матеріальної допомоги), житлово-комунального господарства (ремонт вулиць, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, ремонт багатоповерхівок), земельні відносини (спірне користування земельними ділянками), здійснення підприємницької діяльності (погодження режиму та розміщення місць торгівлі), житлові (забезпечення житлом, користування житловими приміщеннями) тощо.
Для створення необхідних умов щодо реалізації соціально-економічних, особистих та інших прав громадян міським головою проводяться виїзні прийоми та зустрічі з мешканцями міста.
З метою ефективного вирішення найбільш проблемних питань при виконавчому комітеті створено ряд комісій по зверненню громадян за участю депутатів та представників громадськості, а саме:
- по наданню одноразової матеріальної допомоги (на 4-х засіданнях комісії було розглянуто 58 питань та надано допомогу 57 громадянам, які опинилися у складних життєвих обставинах, в тому числі 5 сім’ям мобілізованих військовослужбовців до Збройних Сил України та 1 демобілізованому військовослужбовцю);
- по житловим питанням (на 3-х засіданнях комісії розглянуто 12 питань щодо прийняття на квартирний облік та про включення до списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов).
На 4-х засіданнях виконавчого комітету розглянуто 76 питань за зверненнями громадян, по 75 - прийнято позитивні рішення, в прийнятті 1 рішення відмовлено у зв’язку з повторним зверненням Ходаковської Т.В. щодо надання матеріальної допомоги. На 3-х засіданнях сесії міської ради розглянуто 17 питань за зверненнями громадян, по 16 прийнято позитивні рішення, по 1 питанню рішення не прийнято – заява Глаз’єва О.С. щодо встановлення земельного сервітуту для розміщення тимчасової споруди.
На усні звернення та письмові заяви громадян видано всього 605 довідок, з яких: 9 – архівних, 386 – про склад сім’ї та місце проживання, 210 – про ведення особистого підсобного господарства.
З метою інформування населення на інформаційному стенді виконавчого комітету розміщено законодавчі акти, зразки оформлення звернень, відомості про посадових осіб, що ведуть прийом громадян та інше. Інформація в разі змін оновлюється та доповнюється.
Доступ до публічної інформації, що знаходиться у володінні Пологівської міської ради, здійснюється згідно Порядку опрацювання та розгляду запитів про надання публічної інформації в Пологівській міській раді, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.02.2016 №40. З метою недопущення порушень права кожного громадянина на доступ до публічної інформації, відповідальні особи здійснюють контроль за дотриманням розгляду запитів та підготовкою проектів відповідей відділами міської ради. Протягом 1 кварталу 2016 року запити про надання публічної інформації до Пологівської міської ради не надходили.
Загальним відділом виконавчого комітету проводиться системна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, а саме:
- ведеться планування даної роботи;
- щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян;
- робота із зверненнями громадян організовується за принципом доступності та відкритості.
Працівниками виконкому та комісіями порушені у зверненнях питання вивчаються у повному обсязі, усі звернення громадян розглядаються у встановлені терміни, своєчасно надаються обґрунтовані відповіді, а на засіданнях виконавчого комітету та сесіях міської ради приймаються рішення.
Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету, а стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на особистому контролі у міського голови.

Начальник
загального відділу Л.В.Шевченко

Понеділок, 16 Травня 2016 13:14 | Переглядів: 482

Виджет
закрыть

Розмір шрифту: [великий] [маленький]

Схема кольорів: [біла] [синя] [зелена] [чорна]

Зображення: [чорно білі] [кольорові]

[+ Застосувати]   [- Скинути налаштування]