Офіційний сайт Пологівської міської ради

Пошук

Розділи

Електронні сервіси

Інформація про роботу зі зверненням громадян

ІНФОРМАЦІЯ про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у III кварталі 2019 року

ІНФОРМАЦІЯ
про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду
звернень громадян у III кварталі 2019 року

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та інших вимог чинного законодавства, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчим комітетом Пологівської міської ради проводиться певна робота, спрямована на підвищення ефективності об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян та на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення.

Розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.12.2011 № 166.

Відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.1997 № 348, письмові заяви, звернення та скарги громадян реєструються в електронному вигляді.

При реєстрації звернень громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858, згідно якого простежується характеристика звернень: за формою надходження, за ознакою надходження, за видами, за статтю авторів, за суб’єктом, за типом, за категоріями авторів звернень, за соціальним станом авторів звернень, за результатами розгляду тощо.

За III квартал 2019 року до Пологівської міської ради надійшло 288 звернень громадян (на 30 % менше ніж за аналогічний період минулого року), з них:
- на особистий прийом до міського голови, його заступників, секретаря виконавчого комітету звернулось 172 особи,
- письмових звернень – 80, в тому числі 24 - колективних,
- електронних звернень – 36, у т.ч. 19 – на сайті «Розумне місто» у розділі «Дефекти ЖКГ», 16- електронних звернення, 1- електронна петиція.

Із загальної кількості письмових звернень на 80 заяв громадян сформовано справи. За результатами розгляду порушених у заявах та скаргах питань: 15 - задоволено, на 58 - надано роз’яснення, на розгляді - 7.
На 11 засіданнях виконавчого комітету було розглянуто 93 письмових звернень громадян, за результатом розгляду яких прийнято позитивні рішення. На 11 засіданнях сесії міської ради розглянуто 97 питань за письмовими зверненнями громадян, по яких прийнято позитивні рішення.

За результатами розгляду загальної кількості звернень громадян: надано роз’яснення - 67%, вирішено позитивно - 33 % від загальної кількості звернень.

На усні звернення та письмові заяви громадян видано 9804 довідок, з яких: 135 – архівних, 6440 – довідок про склад сім’ї та 2903 довідок про місце реєстрації проживання, 326 – про ведення особистого підсобного господарства.

Розпорядженням міського голови від 26.12.2018 № 150 затверджено графік особистого прийому громадян у Пологівській міській раді та виїзних прийомів на 2019 рік, який опубліковано в газеті «Пологівські вісті», 9 розміщено на інформаційному стенді у приміщенні міської ради та на офіційному веб - сайті міської ради. За звітний період на особистий прийом до міського голови звернулось 137 мешканців міста. Усім громадянам, що звернулися на особистий прийом, надано допомогу у вирішенні нагальних проблем. На питання, які потребують додаткового розгляду, міським головою надаються доручення відповідальним виконавцям. За результатами розгляду усного звернення виконавці інформують голову про наслідки вирішення доручення на спеціальному бланку.

Згідно з розпорядженням міського голови від 26.12.2018 № 151, щомісяця, кожного третього понеділка місяця з 8.00 до 09.00 години міським головою проводяться «прямі телефонні лінії». Зазначене розпорядження було опубліковано в засобах масової інформації та розміщено на офіційному веб - сайті Пологівської міської ради. Оголошення про проведення чергової прямої телефонної лінії публікується в газеті «Пологівські вісті» та «Районка», розміщується на сайтах міської ради та місцевих ЗМІ.

За 2019 рік міським головою, відповідно до графіку, проведено 8 «прямих телефонних лінії», на які звернулись 44 мешканця міста. Громадянам надано необхідні відповіді на їх запитання. По зверненням, які потребували додаткового розгляду надано доручення відповідальним виконавцям та взято на контроль розгляд питань.
Аналізуючи звернення мешканців міста, слід зазначити найчастіше порушувані питання: соціальні (надання матеріальної допомоги), житлово-комунального господарства (ремонт багатоповерхівок, ремонт міських доріг), земельні відносини (спірне користування земельними ділянками), житлові (забезпечення житлом, користування житловими приміщеннями), порушення правил благоустрою, дотримання добросусідських відносин тощо.

З метою ефективного вирішення найбільш проблемних питань при виконавчому комітеті створено ряд комісій по зверненню громадян за участю депутатів та представників громадськості, а саме:
- по наданню одноразової матеріальної допомоги (на 10-х засіданнях комісії було розглянуто 431 заява та надано допомогу 429 громадянам, які опинилися у складних життєвих обставинах, в тому числі 19 учасникам АТО);
- по житловим питанням (на 5 засіданнях комісії розглянуто 19 питань щодо прийняття на квартирний облік та про включення до списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов).

З метою інформування населення на інформаційному стенді виконавчого комітету розміщено законодавчі акти, зразки оформлення звернень, відомості про посадових осіб, що ведуть прийом громадян та інше. Інформація в разі змін оновлюється та доповнюється.

Доступ до публічної інформації, що знаходиться у володінні Пологівської міської ради, здійснюється згідно Порядку опрацювання та розгляду запитів про надання публічної інформації в Пологівській міській раді, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.02.2016 № 40. З метою недопущення порушень права кожного громадянина на доступ до публічної інформації, відповідальні особи здійснюють контроль за дотриманням розгляду запитів та підготовкою проектів відповідей відділами міської ради. За III квартали 2019 року до Пологівської міської ради надійшло 23 запити про надання публічної інформації. Запитувана інформація надана запитувачам у встановлений законодавством 5 –денний термін.

Загальним відділом з питань організаційної роботи та звернень громадян проводиться системна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, а саме:
- щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян;
- робота із зверненнями громадян організовується за принципом доступності та відкритості.

Працівниками міської ради та комісіями порушені у зверненнях громадян питання вивчаються у повному обсязі, усі звернення розглядаються у встановлені терміни, своєчасно надаються обґрунтовані відповіді, а на засіданнях виконавчого комітету та сесіях міської ради приймаються рішення.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету, а стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на особистому контролі у міського голови.

Вівторок, 22 Жовтня 2019 16:00 | Переглядів: 208

Виджет
закрыть

Розмір шрифту: [великий] [маленький]

Схема кольорів: [біла] [синя] [зелена] [чорна]

Зображення: [чорно білі] [кольорові]

[+ Застосувати]   [- Скинути налаштування]