Офіційний сайт Пологівської міської ради

Новини

Роз’яснення для споживачів послуг про способи передачі показників лічильників газу та електроенергії

Кожному споживачу послуг необхідно щомісяця здійснювати оплату за спожиті житлово-комунальні послуги. На сьогодні для більшості мешканців є актуальним питання передачі показників лічильників газу та електроенергії.

За наданими ПАТ «Запоріжгаз» роз’ясненнями, ви можете передати показники лічильника газу будь-яким зручним для вас способом:

1. За телефонами: (061)-280-8-104 або моб. 067-007-6-104.

2. Відправити SMS-повідомлення на номер 7-104 (в повідомленні вказати 10 цифр особового рахунку та 5 цифр – показники лічильника, приклад: «ХХХХХХХХХХ ХХХХХ»).

3. Через мережу інтернет на сайті ПАТ «Запоріжгаз» zp.104.ua, послуга «особистий кабінет».

4. Вказати показники лічильника газу у відривній частині квитанції при сплаті за спожитий газ, яку щомісяця надсилають на адресу споживача.

Додатково нагадуємо, що споживач газу зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх Оператору газорозподільних систем (оператору ГРМ).

У разі неотримання Оператором ГРМ до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показники лічильника газу фактичний об’єм розподілу та споживання природного газу по об’єкту споживача за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період.

Шановні споживачі газу!

Звертаємо ще раз вашу увагу, що для уникнення непорозумінь вам необхідно передати показники лічильника газу з 1 по 5 число включно.

Стосовно термінів та способів передачі показників лічильника електроенергії адміністрація Пологівського РЕМ ПАТ «Запоріжжяобленерго» нагадує наступне.

У разі, якщо протягом календарного місяця вас не відвідав контролер Пологівсього РЕМ для зняття показників лічильника електроенергії, або за вашим власним бажанням можна передати дані засобу обліку (лічильника) електричної енергії за два робочі дні до кінця календарного місяця та не пізніше першого робочого дня наступного місяця за телефонами:

2-20-13 , 2-37-97 або КОЛ-ЦЕНТР – 0800504502

Шановні споживачі послуг!

Пам’ятайте, що своєчасна сплата коштів за спожиті послуги забезпечить стабільну роботу надавача послуг та постійне отримання вами відповідних послуг.

Своєчасно здійснюйте оплату за спожиті послуги газо- та електропостачання та інші житлово-комунальні послуги.



Четвер, 30 Серпня 2018 08:11 | Переглядів: 115