Офіційний сайт Пологівської міської ради

Новини

Пологівська міська рада інформує про процедуру реєстрації місця проживання

В Україні ще 2016 року було змінено процедуру та встановлено нові правила реєстрації місця проживання українців.
Процедуру реєстрації місця проживання було змінено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання» від 02.03.2016 №207.

Насамперед зміни спрямовані на реалізацію реформи з децентралізації влади, а саме – розширення повноважень органів місцевого самоврядування. Це в свою чергу, на думку законодавців, має оптимізувати надання адміністративних послуг.

Куди слід звертатися для того, щоб зареєструвати місце проживання?

Для реєстрації місця проживання, які раніше здійснювала Державна міграційна служба, слід звернутися до відділу реєстрації Пологівської міської ради, який знаходиться за адресою:
м. Пологи, вул. Єдності, 24, кабінет №2 (І поверх).

Які документи потрібні для того, щоб оформити реєстрацію?

Для реєстрації місця проживання особа або її представник повинен подати:
1. Заяву за встановленою формою.
2. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Це може бути паспорт громадянина України (якщо паспорт у формі ID-картки необхідно при собі мати Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або довідку за формою № 13 про реєстрацію місця проживання), тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.
Якщо реєструється дитина, яка не досягла 14 років, то подається свідоцтво про народження.
3. Квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу.)
4. Документи, що підтверджують право особи на проживання в житловому будинку (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право на спадщину, договір дарування, ордер, інше), рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. Реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька - за згодою всіх власників).
5. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку(до 60 років)).
6. Якщо заява подається представником особи, тоді, крім зазначених документів, додатково потрібно надати документ, що засвідчує особу представника та його повноваження.

Скільки часу дається людині для того, щоб зареєструватися за новим місцем реєстрації?

Особі, яка знялася з реєстрації в одному місці, дається 30 календарнихднів на те, щоб зареєструватися в іншому. Раніше цей термін становив 10 днів.

Яка відповідальність передбачена за порушення терміну?

У цьому випадку, відповідно до Кодексу про адміністративні правопорушення, при зверненні фізичної особи для реєстрації місця проживання складається адміністративний протокол.

Громадянину, який порушив термін реєстрації вперше, загрожує попередження.

Якщо ж таке правопорушення повториться при наступній зміні місця проживання протягом року, то тоді вже накладається штраф.

Скільки часу займає процес реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації?

Законом чітко визначено, що всі формальності щодо реєстрації місця проживання або зняття з реєстрації повинні відбуватися у день звернення.

Як і раніше, існує можливість реєстрації з одночасним зняттям з реєстрації за попередньою адресою.

Як відбувається реєстрація дітей?

Дитина, яка досягла чотирнадцяти років, вільно обирає собі місце проживання, за винятком обмежень, які встановлюються законом.

Місцем проживання дитиниу віці від десяти до чотирнадцяти років є місце проживання її батьків (усиновлювачів) або одного з них, з ким вона проживає, опікуна, якщо місце проживання не встановлено за згодою між дитиною та батьками (усиновлювачами, опікуном).

У разі спору місце проживання дитини у віці від десяти до чотирнадцяти років визначається органом опіки та піклування.

Місцем проживання дитини, яка не досягла десяти років, є місце проживання її батьків (усиновлювачів) або одного з них, з ким вона проживає, опікуна.

Як реєструються новонароджені діти?

На те, щоб виконати цю формальність, батькам дається три місяці з дня народження дитини.

За бажанням батьків, документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані до органів РАГС одночасно з державною реєстрацією народження дитини.

Також є можливість зареєструвати місце проживання новонародженої дитини одночасно з подачею заяви на державну допомогу при народженні дитини до управління соціального захисту населення.

Яким чином інформація про місце реєстрації вноситься до паспорта?

Сьогодні в Україні існують два види паспортів громадянина України. Переважна більшість громадян, як і раніше користуються старими паспортами у формі книжечки. У такий паспорт ставиться штамп із зазначенням адреси.

З початку 2016 року в Україні почали вже видавати сучасні паспорта у вигляді ID-карт. Сьогодні їх отримують громадяни, яким виповнилося 14 років. Інформація про місце проживання заноситься на електронний чіп, вмонтований в такий паспорт.

П'ятниця, 30 Березня 2018 13:48 | Переглядів: 176