Офіційний сайт Пологівської міської ради

Інформація про роботу зі зверненням громадян

ІНФОРМАЦІЯ про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян за І півріччя 2016 року

ІНФОРМАЦІЯ
про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду
звернень громадян за І півріччя 2016 року

 

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та інших вимог чинного законодавства, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчим комітетом Пологівської міської ради проводиться певна робота, спрямована на підвищення ефективності об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян та на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення.
Розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.12.2011 №166.
Відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.1997 №348, письмові заяви, звернення та скарги громадян реєструються в електронному вигляді.
При реєстрації звернень громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858, згідно якого простежується характеристика звернень: за формою надходження, за ознакою надходження, за видами, за статтю авторів, за суб’єктом, за типом, за категоріями авторів звернень, за соціальним станом авторів звернень, за результатами розгляду тощо.
За І півріччя 2016 року до виконавчого комітету Пологівської міської ради всього звернулася 821 особа: на особистому прийомі до міського голови – 133, письмових звернень – 688, в тому числі 36 – колективних. Кількість звернень громадян за аналогічний період 2015 року склала 1146 осіб, що на 28% більше, ніж за І півріччя 2016 року.
Із загальної кількості звернень 92% питань вирішено позитивно, у вирішенні 1 питання відмовлено, 8% - надано роз’яснення.
Розпорядженням міського голови від 25.12.2015 №157 затверджено графік особистого прийому громадян у Пологівській міській раді та виїзних прийомів на 2016 рік. Графік опубліковано в газеті «Пологівські вісті», розміщено на інформаційному стенді у приміщенні міської ради та на офіційному сайті Пологівської міської ради.
Проведення прямої телефонної лінії міським головою здійснюється відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням міського голови від 25.12.2015 №158, яке було опубліковано в засобах масової інформації та розміщено на офіційному сайті Пологівської міської ради. Оголошення про проведення чергової прямої телефонної лінії публікується в газеті «Пологівські вісті» та на офіційному сайті Пологівської міської ради.
Мешканцям міста, які звернулися на особистому прийомі до міського голови, надано допомогу у вирішенні нагальних проблем. На питання, які потребують додаткового розгляду, міським головою надаються доручення відповідальним виконавцям. За результатами розгляду усного звернення виконавці інформують голову про наслідки вирішення доручення на спеціальному бланку.
Звернення громадян на особистому прийомі фіксуються у відповідному журналі, який ведеться відповідно до номенклатури справ.
Аналізуючи звернення мешканців міста, слід зазначити найчастіше порушувані питання: соціальні (надання матеріальної допомоги), житлово-комунального господарства (ремонт вулиць, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, ремонт багатоповерхівок), земельні відносини (спірне користування земельними ділянками), здійснення підприємницької діяльності (погодження режиму та розміщення місць торгівлі), житлові (забезпечення житлом, користування житловими приміщеннями) тощо.
Для створення необхідних умов щодо реалізації соціально-економічних, особистих та інших прав громадян міським головою проводяться виїзні прийоми та зустрічі з мешканцями міста.
З метою ефективного вирішення найбільш проблемних питань при виконавчому комітеті створено ряд комісій по зверненню громадян за участю депутатів та представників громадськості, а саме:
- по наданню одноразової матеріальної допомоги (на 7-ми засіданнях комісії було розглянуто 234 питання та надано допомогу 232 громадянам, які опинилися у складних життєвих обставинах, в тому числі 28 сім’ям мобілізованих військовослужбовців до Збройних Сил України та 8 демобілізованим військовослужбовцям. На 2 заяви надано роз’яснення у зв’язку з повторним зверненням громадян щодо надання матеріальної допомоги);
- по житловим питанням (на 4-х засіданнях комісії розглянуто 13 питань щодо прийняття на квартирний облік та про включення до списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов).
Засідання комісії по вирішенню земельних спорів у І півріччі 2016 року не проводилися.
На 7-ми засіданнях виконавчого комітету розглянуто 127 питань за зверненнями громадян, по 127 - прийнято позитивні рішення, за винятком 2 заяв громадян про надання одноразової матеріальної допомоги, яким надано роз’яснення щодо повторного звернення. На 7-ми засіданнях сесії міської ради розглянуто 77 питань за зверненнями громадян, по 76 прийнято позитивні рішення, по 1 питанню рішення не прийнято – заява Глаз’єва О.С. щодо встановлення земельного сервітуту для розміщення тимчасової споруди.
На усні звернення та письмові заяви громадян видано всього 988 довідок, з яких: 27 – архівних, 639 – про склад сім’ї та місце проживання, 322 – про ведення особистого підсобного господарства. Кількість виданих довідок у порівнянні з І півріччям 2015 року збільшилась на 25 штук, що у відсотковому вираженні складає 2,6 %.
З метою інформування населення на інформаційному стенді виконавчого комітету розміщено законодавчі акти, зразки оформлення звернень, відомості про посадових осіб, що ведуть прийом громадян та інше. Інформація в разі змін оновлюється та доповнюється.
Доступ до публічної інформації, що знаходиться у володінні Пологівської міської ради, здійснюється згідно Порядку опрацювання та розгляду запитів про надання публічної інформації в Пологівській міській раді, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.02.2016 №40. З метою недопущення порушень права кожного громадянина на доступ до публічної інформації, відповідальні особи здійснюють контроль за дотриманням розгляду запитів та підготовкою проектів відповідей відділами міської ради. За І півріччя 2016 року до Пологівської міської ради надійшло 3 запити про надання публічної інформації. Інформація на запити про надання публічної інформації була надана у встановлені законом терміни та у повному обсязі.
Загальним відділом виконавчого комітету проводиться системна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, а саме:
- ведеться планування даної роботи;
- щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян;
- робота із зверненнями громадян організовується за принципом доступності та відкритості.
Працівниками виконкому та комісіями порушені у зверненнях питання вивчаються у повному обсязі, усі звернення громадян розглядаються у встановлені терміни, своєчасно надаються обґрунтовані відповіді, а на засіданнях виконавчого комітету та сесіях міської ради приймаються рішення.
Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету, а стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на особистому контролі у міського голови.

 

Провідний спеціаліст
загального відділу В.Г.Ковтун

Четвер, 28 Липня 2016 08:47 | Переглядів: 221