Офіційний сайт Пологівської міської ради

Пошук

Розділи

Електронні сервіси

Інформація про роботу зі зверненням громадян

ІНФОРМАЦІЯ про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у ІV кварталі 2017 року


ІНФОРМАЦІЯ
про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду
звернень громадян у ІV кварталі 2017 року

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» та інших вимог чинного законодавства, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчим комітетом Пологівської міської ради проводиться певна робота, спрямована на підвищення ефективності об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян та на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення.

Розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.12.2011 № 166.

Відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.1997 № 348, письмові заяви, звернення та скарги громадян реєструються в електронному вигляді.

При реєстрації звернень громадян застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858, згідно якого простежується характеристика звернень: за формою надходження, за ознакою надходження, за видами, за статтю авторів, за суб’єктом, за типом, за категоріями авторів звернень, за соціальним станом авторів звернень, за результатами розгляду тощо.

З початку року до Пологівської міської ради надійшло 1509 звернень громадян , з них:
на особистий прийом до міського голови, його заступників, секретаря виконавчого комітету та секретаря ради звернулось 385 осіб,
письмових звернень – 1056, в тому числі 46 – колективних,
електронних звернень –68, у т.ч. 59 – на сайт «Розумне місто» у розділі «Дефекти ЖКГ», 5- електронних звернення та 4 петиції.

Із загальної кількості письмових звернень на 204 заяви та скарги громадян сформовано справи. За результатами розгляду порушених у заявах та скаргах питань 54 - вирішено позитивно, на 147 надано роз’яснення, на розгляді - 3 .
На 17-ти засіданнях виконавчого комітету було розглянуто 519 письмових звернень громадян, за результатом розгляду яких прийнято позитивні рішення. На 18-ти засіданнях сесії міської ради розглянуто 137 питань за письмовими зверненнями громадян, по яких прийнято позитивні рішення.

Із загальної кількості звернень 88 % питань вирішено позитивно, на 12 % - надано роз’яснення.

На усні звернення та письмові заяви громадян видано всього 14145 довідок, з яких: 110 – архівних, 13377 – про склад сім’ї та місце реєстрації проживання, 658 – про ведення особистого підсобного господарства.

Розпорядженням міського голови від 22.12.2016 №170 затверджено графік особистого прийому громадян у Пологівській міській раді та виїзних прийомів на 2017 рік, який опубліковано в газеті «Пологівські вісті», розміщено на інформаційному стенді у приміщенні міської ради та на офіційному веб - сайті міської ради. За звітний період на особистий прийом до міського голови звернулось 180 осіб. Усім громадянам, що звернулися на особистий прийом, надано допомогу у вирішенні нагальних проблем. На питання, які потребують додаткового розгляду, міським головою надаються доручення відповідальним виконавцям. За результатами розгляду усного звернення виконавці інформують голову про наслідки вирішення доручення на спеціальному бланку.

Згідно з розпорядженням міського голови від 22.12.2016 № 171, щомісяця, кожного третього понеділка місяця з 8.00 до 09.00 години міським головою проводяться прямі телефонні лінії. Зазначене розпорядження було опубліковано в засобах масової інформації та розміщено на офіційному веб - сайті Пологівської міської ради. Оголошення про проведення чергової прямої телефонної лінії публікується в газеті «Пологівські вісті» та розміщується на сайтах газет «Районка» та «Пологівські вісті».

З початку року міським головою, відповідно до графіку, проведено 12 прямих телефонних лінії, на які звернулись 48 мешканців міста. Всі проблемні питання громадян вирішено позитивно.

Аналізуючи звернення мешканців міста, слід зазначити найчастіше порушувані питання: соціальні (надання матеріальної допомоги), житлово-комунального господарства (ремонт вулиць, ремонт багатоповерхівок, ремонт міських доріг), земельні відносини (спірне користування земельними ділянками), здійснення підприємницької діяльності (погодження режиму та розміщення місць торгівлі), житлові (забезпечення житлом, користування житловими приміщеннями) тощо.

З метою ефективного вирішення найбільш проблемних питань при виконавчому комітеті створено ряд комісій по зверненню громадян за участю депутатів та представників громадськості, а саме:
- по наданню одноразової матеріальної допомоги (на 12-ти засіданнях комісії було розглянуто 520 питань та надано допомогу 520 громадянам, які опинилися у складних життєвих обставинах, в тому числі 51 учаснику АТО та 7 членам сімей військовослужбовців, які проходять службу в Збройних Силах України за контрактом );
- по житловим питанням (на 7 засіданнях комісії розглянуто 23 питання щодо прийняття на квартирний облік та про включення до списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов).

З метою інформування населення на інформаційному стенді виконавчого комітету розміщено законодавчі акти, зразки оформлення звернень, відомості про посадових осіб, що ведуть прийом громадян та інше. Інформація в разі змін оновлюється та доповнюється.

Доступ до публічної інформації, що знаходиться у володінні Пологівської міської ради, здійснюється згідно Порядку опрацювання та розгляду запитів про надання публічної інформації в Пологівській міській раді, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.02.2016 № 40. З метою недопущення порушень права кожного громадянина на доступ до публічної інформації, відповідальні особи здійснюють контроль за дотриманням розгляду запитів та підготовкою проектів відповідей відділами міської ради. За 2017 рік до Пологівської міської ради надійшло 13 запитів про надання публічної інформації, на які було своєчасно у встановлений законодавством 5-денний термін надано відповіді.

Загальним відділом виконавчого комітету проводиться системна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, а саме:
- ведеться планування даної роботи;
- щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян;
- робота із зверненнями громадян організовується за принципом доступності та відкритості.

Працівниками міської ради та комісіями порушені у зверненнях громадян питання вивчаються у повному обсязі, усі звернення розглядаються у встановлені терміни, своєчасно надаються обґрунтовані відповіді, а на засіданнях виконавчого комітету та сесіях міської ради приймаються рішення.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету, а стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на особистому контролі у міського голови.

Провідний спеціаліст загального відділу
з питань організаційної
роботи та звернень громадян М.В.Дідович

 

П'ятниця, 29 Грудня 2017 11:55 | Переглядів: 399

Виджет
закрыть

Розмір шрифту: [великий] [маленький]

Схема кольорів: [біла] [синя] [зелена] [чорна]

Зображення: [чорно білі] [кольорові]

[+ Застосувати]   [- Скинути налаштування]